DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by Ochibi on Thu Feb 28, 2008 7:55 pm



O___O
Jae! WHAT THE HELL YOU DOING???

Credits: as tagged

_________________
5/24/08. I am semi-back ~ ^-^
CassElfTriple♥

livejournal.
i my yunho. susu
avatar
Ochibi
SYP Candle Queen
SYP Candle Queen

Number of posts : 621
Location : somewhere over the r a i n b o w ~
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-16

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by tealfirestar07 on Thu Feb 28, 2008 8:08 pm

^ he looks "hmmph. this feels nice." in the 2nd pic XDDD

_________________

SEMI-HIATUS
avatar
tealfirestar07
Admin
Admin

Number of posts : 1851
Age : 27
Location : in the rain~
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-20

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by sele_kara on Thu Feb 28, 2008 8:21 pm

hahaha >O< he's totally cute!!!!LOVE Jaejoong! :afro:
avatar
sele_kara
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 46
Age : 25
Location : Jaejoong's Heart!!!
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-11

View user profile http://noozalovetvxq4ever.hi5.com

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by strawberrybj on Fri Feb 29, 2008 4:30 am

what is that thing for? blowing gas?

_________________



Jay Chou Let's go for another millions with Capricorn!
avatar
strawberrybj
Moderator
Moderator

Number of posts : 1293
Location : ~ Underneath the Blue Sky ~
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-16

View user profile http://teruterubozu13.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by nata3105 on Fri Feb 29, 2008 10:27 am

strawberrybj wrote:what is that thing for? blowing gas?

think so Bj... i think that is aome kind of fan... cos looks at the JJ clothes, isn't it become like a balloon???
avatar
nata3105
Moderator
Moderator

Number of posts : 254
Age : 30
Location : Indonesia
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-16

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by toocutedoggy on Fri Feb 29, 2008 3:02 pm

lmao, dorky~!!!! JJ
avatar
toocutedoggy
SYP SuperFan
SYP SuperFan

Number of posts : 2184
Location : Canada
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-18

View user profile http://www.xanga.com/toocutedoggy

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by girl* on Fri Feb 29, 2008 5:28 pm

He's so cute! He must've been hot. XD
And he has the best side profile. :heart:

girl*
Newbie
Newbie

Number of posts : 8
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-29

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by xoxoshorty210 on Fri Feb 29, 2008 6:39 pm

omg!! he is soo cute...but that was kinda weird...
avatar
xoxoshorty210
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 59
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-18

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by iinda on Fri Feb 29, 2008 7:17 pm

wat the heck is he doing....in that machiney thingy....
avatar
iinda
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 193
Location : la~la~land!
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-16

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by Tangera on Sat Mar 01, 2008 2:50 am

haha! He's so cute! I think he's probably feeling HOT so he decided to blow wind/gas to the area beneath his clothes (a.k.a. his body)...to kind of cool himself down? XP

_________________
ROMANTIC.
~Still I have ROMANTIC in my heart~
avatar
Tangera
Moderator
Moderator

Number of posts : 1338
Location : In a sinking paper boat~
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-18

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by KiNtOiStA on Sat Mar 01, 2008 6:28 pm

ooooooomg that was hillarious!
he's obviously freshening up
w/like wind under the shirt or something but...
.... it was so funny when i first saw it XDDDDD

KiNtOiStA
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 74
Age : 30
Location : CoLoMbIa
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-05

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by Pinkpop on Sun Mar 02, 2008 10:48 pm

Lol, he so sexy! But it looks weird what he is going in.
Until I figured it out it doesn't look so weird.
avatar
Pinkpop
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 188
Age : 23
Location : NY
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-03-02

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by jaelune on Tue Mar 04, 2008 4:46 am

LOL at first glance... he looks like he's...imagining to do something XD but yeah, we're not stupid XD maybe he just felt hot that time...and being cute that he is, decides to use the blower thingy to...cool himself XD anyways...it's really cute ne~
avatar
jaelune
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 107
Age : 26
Location : in jaejoong's pants
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by lil_miss94 on Fri Mar 14, 2008 7:08 pm

lol

hmm....well....it kinda looks weird......lol....but his face kinda looks "lost" which makes him look cute in this pic..lol....well...he always...cute~^^
avatar
lil_miss94
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 239
Location : Deep inside Junsu's heart
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-20

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by katyanaerasmo on Sun Mar 16, 2008 10:40 pm

so recently theres talk about this guy who got fired for trying to have sex with a vacuum... hmm.....
jk

katyanaerasmo
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 219
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-06

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by Ochibi on Sun Mar 16, 2008 11:17 pm

^ LOOOL! That was in the other news sectin
lmfao! this sooo fits!

_________________
5/24/08. I am semi-back ~ ^-^
CassElfTriple♥

livejournal.
i my yunho. susu
avatar
Ochibi
SYP Candle Queen
SYP Candle Queen

Number of posts : 621
Location : somewhere over the r a i n b o w ~
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-01-16

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by aznlurv on Mon Mar 17, 2008 1:12 am

LOL
he's so cute!!!!!
he must've been hot...but then again....
HE IS HOT!!!!
lol

aznlurv
Newbie
Newbie

Number of posts : 9
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-03-17

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by Metwitchy on Mon Mar 24, 2008 1:07 am

lols WHOASS ! really adorable
avatar
Metwitchy
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 38
Age : 24
Location : Los Angelos
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-16

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by aznsaranghae on Mon Mar 31, 2008 4:29 pm

LOL... hahahaha. I think he's having fun. He looks cute though. I really do wonder what he is doing though... Thanx for sharing.
avatar
aznsaranghae
SYP Candle Queen
SYP Candle Queen

Number of posts : 701
Age : 27
Location : Arizona, USA
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-11

View user profile http://www.myspace.com/miss_vicky

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by Evander on Mon Apr 14, 2008 6:37 am

it's a fan..
avatar
Evander
Newbie
Newbie

Number of posts : 7
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-04-14

View user profile http://yourendisnear.com

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by MexiMami0892 on Mon Apr 14, 2008 4:35 pm

el em ay oh!!
in the 1st pic it looks like he's "exploring" and "deciding" what to do with it
but then you look at the 2nd pic and its like oh nope nvmd he's just "hott"
xD
haha he's so cute
avatar
MexiMami0892
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 214
Age : 24
Location : La Florida
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-17

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by koreanlove21 on Sat Apr 26, 2008 11:11 pm

bahahahaha Jaejoong would be someone to do that! he's so curious about things. Only him, only him. bahaha maybe micky too! XD
avatar
koreanlove21
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 426
Age : 26
Location : In Changmin Oppa's Heart. &#9829; (^_^)
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-04-18

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by ryeok on Sun May 11, 2008 9:46 am

Yuck!
What kind of abnormal is that?!
hahahaha!

ryeok
The Quiet Type
The Quiet Type

Number of posts : 17
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-04-29

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by madibi on Tue Jun 17, 2008 1:27 am

is tat thing an AC or something?? hahahaha.. soo funny! and look at his face.. its like nothing happen!
avatar
madibi
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 460
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-06-12

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by herobaby on Thu Jun 26, 2008 10:19 pm

this picture is making me think wrong hahah.
jkk! but what is he doing? ahhh, hes nice boy
hero he wouldn't do anything bad :)
avatar
herobaby
SYP Princess
SYP Princess

Number of posts : 172
Location : ft island
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-06-23

View user profile

Back to top Go down

Re: DBSK Jaejoong in...what is he doing..?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum